Prednosti

  • Podpora in pomoč uporabnikom - tudi 24/7
  • Natančno opredeljen proces izvajanja storitev
  • Strokovno usposobljena, certificirana ekipa strokovnjakov – več kot 40 certifikatov
  • Sledljivost in merljivost storitve – poročila, vsak primer se vodi pod svojo številko
  • Avtomatsko obveščanje o rešitvi primera na e-pošto uporabnika
  • Prioritetna obravnava incidentov, ki vplivajo na poslovanje – izogib poslovni škodi
 
 
 

Odzivna podpora SAP uporabnikom

Enota SAP rešitve v Avtenti deluje na način, da ima vzpostavljeno stalno podporno organizacijo. Praktično to pomeni, da se del ekipe v celoti ukvarja zgolj z izvajanjem storitev podpore uporabnikom za SAP ERP, SAP BOBJ, SAP HANA in SAP Mobility. Z namensko podporno organizacijo je zagotovljena visoka odzivnost pri morebitnih težavah ter zanesljivost in stabilnost pri podpori SAP produktov.

Pri svojem delu uporabljamo moderna orodja za spremljanje, obveščanje in analizo vseh primerov, ki so nam bili posredovani v obdelavo. Stranka je tekom obdelave primera obveščena o dogajanju. Naši svetovalci poskrbijo tudi za pravilno obveščanje o rezultatu obdelave ter posredujejo preventivna navodila za dolgoročno izboljšavo procesov.

 S takim načinom dela dosegamo brezhibno izpolnjevanje kriterijev podpore in tako pomagamo strankam, da se lahko osredotočajo na svoje osnovno poslovanje – t.i. »core business«.

Trenutno izvajamo podporo za preko 3500 končnih uporabnikov v več podjetjih po različnih državah v regiji.
 

 
 
 

Pošljite povpraševanje

 

Polja označena z * so obvezna!