S "prodajnim pomočnikom" do zadovoljnih strank

Prodajalci, ki večino časa preživijo na terenu so večkrat prikrajšani za najbolj aktualne in ključne informaciji o stranki kamor se odpravljajo. Če želijo biti o vsem obveščeni, morajo posledično sproti spremljati več aktivnosti, za kar porabijo zelo veliko časa. Če niso obveščeni, so slabi sogovorniki za stranko. Oboje je nesprejemljivo.

Za prodajalca je pomembno, da ne sledi le priložnostim, ampak spremlja tudi odprte reklamacije, za katere ve, koliko časa so odprte in pozna razlog za takšno stanje. Pomembno je, da je seznanjen s potekom izvedbe aktualnih del na projektu, sledi predvidenim časovnim rokom in omejitvam proračuna.

Ali prodajalec brez teh podatkov lahko oceni kakšno bo razpoloženje stranke na sestanku?

Kako uspešen bo sestanek s stranko, je v veliki meri odvisen od tega, ali bo na začetku sestanka pričel odpirati nove priložnosti ali pa bo najprej obravnaval strankine aktualne težave in jo najprej pomiril. 

Vse tovrstne lastnosti poslovnega odnosa imajo pomemben vpliv na doseganje zadovoljstva stranke in na zagotavljanje visoke ravni storitve.

Avtentin CRM zato vsebuje "prodajnega pomočnika", ki sledi vsej komunikaciji s stranko,  nenehno spremlja vse pogodbene roke, dogovore, aktivnosti na projektu, pravočasnost fakturiranja in plačil ter vse druge vidike odnosa s stranko. Takoj, ko opazi, da je potrebno ukrepanje prodajalca, le-temu dodeli smiselno nalogo in opomnik.

Za več informacij, kako lahko "prodajni pomočnik "pomaga vašemu podjetju, prenesite spodnji dokument:

 

Prenesi dokument: S "prodajnim pomočnikom" do zadovoljnih strank